24 november 2015

Galan 2015

Bloggvärlden och sociala medier svämmar över av bilder, uppdateringar och tankar kring Galan 2015. Självklart ska ni också få se det ur min synvinkel. Jag åkte iväg till Galan tillsammans med Madde, Janica och Cila. Sen joinade även Louise. Jag antar att ni vet hur programmet såg ut vid det här laget, så det tänker jag inte berätta för er. Hade ju bestämt mig för att inte ta med systemkameran, utan bara fotografera med min "otroligt bra" telefon. Janå... Det blidde ju till ingenting. Men jag kan ju dirigera er vidare till nån av dem som faktiskt hade tagit med sig sin kamera, och kolla bilder från programmet hos dem istället. Okej?

Annars så vill jag bara säga att Galan var ett otroligt trevligt och välordnat evenemang! En sal full med likasinnade, bra program, glad stämning.. Och glitter och glamour, givetvis! Maria och Ida förtjänar varenda ros de kan få här i världen. Vi kör väl igen nästa år, eller vad säger ni? I så fall får jag nog öva mig på att mingla...

Mitt salsällskap, Janica och Madde! Fotat av Linda (med min telefon). 
En suddig Linda som tar emot sitt pris för årets kreativa blogg.
Vår fina Maria kammade hem priset som årets fotoblogg, hurra!
Blev totalt impad av Ronya, som visade sig vara en sjukt duktig sångerska! Har aldrig tidigare fastnat för hennes musik, men när det var live och akustiskt föll jag pladask...
Goodiebagens innehåll var mycket imponerande. Blev bara lite sur för att jag inte fick nån disktrasa som alla de andra i mitt sällskap...
Kvällens outfit!
Sminket hade jag fixat själv (och sådär fin blev jag, haha!)
Håret när det begav sig. Blev inte riktigt som jag tänkt mig kanske...
Mitt fina sällskap!
Och så en svartvit jag som avslutning på det då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar