20 november 2015

Happy friday

En fredag modell tio poäng. Slutade jobbet vid tvåtiden och bilade iväg till Tallkotten för att hämta min "lånedotter". For till Nykaabi och spenderade två timmar i stallet. S visade återigen sina ryttarskills, fattar inte hur man kan vara sådär modig och framförallt duktig efter bara två gånger på hästryggen! Mellanmål hade vi med oss till stallet, så där picknickade vi på stallsgången. Pajjade kaninerna och kramade Kosmos hejdå tusen gånger innan vi åkte hemåt igen. Sen hade vi fredagsmys och jag blev till och med bjuden på middag innan jag lämnade lilltjejen för den här gången.

Så mycket kärlek i en bild <3

Nu sitter jag och sambon bänkade på soffan framför Idol. Det börjar vara spännande nu, semifinal! Jag tror hårt på att det är Amanda och Simon i Globen sen, mina absoluta favoriter från första början. Ifjol trodde jag också på Lisa hela vägen, och visst var det hon som knep hem segern. Kanske jag har rätt i år också. Nåja, nu ska jag i varje fall vila upp mig med lite morot, gurka & dipp. Imorgon är det Galan som gäller! Har fullspäckat program imorgon med bland annat massage och frisörsbesök. Kommer bli en awesome dag. Måste säga att jag är riktigt nöjd och glad just nu. Igår var en bra dag, idag var en bra dag och imorgon blir en bra dag. Livet ler mot mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar