8 november 2015

Stinas fredagsfråga #14

Veckans fråga hos Fina Christina lyder "Vad drömmer du om i inredningsväg?". Som ni kanske vet är hem och inredning något jag verkligen brinner för. Konstaterade att jag redan varit inne lite på detta i en tidigare fredagsfråga, nämligen denna. Så utan att skriva desto mer så får ni bilder på de mest eftertraktade sakerna i inredningsväg för mig, just nu:

Eames-stol
 Tolix-barstol
 Runt köksbord. Just detta tillhör Sofia!
 En hörnsoffa
 Gamla pardörrar
 Gammal kökssoffa, tallrikshylla och bord i mint. Alla dessa hittas hos -återigen- Sofia, borde verkligen flytta in hos henne...
 Gammal apoteksdisk och gammal tallrikshylla
 Smeg-kylskåp
 Sänggavel av gamla brädor
 Kitchen Aid-köksmaskin
 Stringhylla
 Gammal järnsäng
Badkar

Alla bilder är Googlade (i nåt skede, därav inga källor, sori)

Ja som ni kanske märker är det främst stora (läs: dyra) saker jag är på jakt efter i inredningsväg just nu. Tycker jag börjar ha det mesta på detaljnivå i min ägo. Skulle verkligen behöv ett nytt hus nu... Vilket väl egentligen är den riktigt stora önskan jag har i inredningsväg. Nåja, en vacker dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar