7 november 2015

Today I don't feel like doin' anything

Trevlig lördag här från soffan!

Idag känner jag inte för att göra ett skit. Sov till elva, körde den vanliga plockrundan i sovrummet och köket, satte igång en tvättmaskin, gjorde smoothie till frukost.. Nu ska jag förbereda några dokument inför nästa veckas höstmöte med NNSB, och sen borde jag också bokföra mina inköp för oktober månad och räkna ihop dem. 40€ på brukskontot just nu så det är roliga tider... Och lönen kommer om en vecka. Vi kan kalla det att testa sparsamheten.. Lunch/middag ska vi väl fixa ihop i nåt skede och så ska vi hoppas att fröken Järnström har passligt att träffas idag också.  Long time no see!

Det regniga vädret gör att vi inte kan gå ut på nån promenad, vilket gör mig lite bitter. Sambon har också x-antal av mina räfshögar att förflytta till komposten, men det lyckas ju inte heller en regnig dag som denna. Kanske borde ringa och boka frisör inför galan, och konsultera Kalles mommo om lite hjälp med att fixa till galaklänningen. Och så väntar morgondagens farsdagskaka på att bli ihoprörd.

Känner inte för att göra nåt alls, men en hel del blir det ändå, lediga, planlösa lördagar som denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar