23 november 2015

You say you care for me but hide it well

Måndag igen, helt otroligt. En månad och en dag till julafton, helt otroligt. Tjugo centimeter snö på två dagar, helt otroligt. Vet ni nåt annat som är helt otroligt? Mitt liv alltså. Men inte på ett bra sätt.

Idag har jag jobbat mellan nio och halv fem. Gick på en timmes promenad med Madde efter att jag värmt lite laxsoppa. Sen iväg till Nykaabi, veckans zumba i Jeppis tillsammans med mamma, och så firade vi min pappa som idag blir 53 år. Nu är jag hemma och har duschat och ätit två hotdogar till kvällsmål. Känner för att krypa till kojs bums efter att jag skrivit detta inlägg (och läst några bloggar kanske, hehe). Ni skulle ha sett mig i morse alltså, zombie deluxe. Inga fler såna nätter på en tid, tack.

Men hur är det med er då? Nåt ni undrar över? Nåt ni vill fråga mig? Eller mårar ni bara på som vanligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar