5 januari 2016

2016-listan

Här kommer en liten visioner-över-det-nya-året-lista, varsågoda:

Hur firade du nyårsafton?
Hemma hos oss tillsammans med vårt Årvas/Nykaabigäng med mat och badtunna.
Vem pussade du på tolvslaget?
Kalle, för sjunde nyåret i rad.
Vilket datum ser du framemot 2016?
21.6, när vår resa med Trek America startar från New York!
Något du hoppas ska hända?
Att jag får en fast tjänst som barnträdgårdslärare.
Vem tror du att du kommer spendera mest tid med 2016?
Säkerligen Kalle.
Har du något nytt projekt på gång?
Japp! Projekt gå ner i vikt och projekt spara pengar!
Kommer du att flytta under 2016?
Hoppas inte..
Vad kommer du lägga mest pengar på?
USA-resan, ingen fråga om saken.
Kommer du byta jobb/avsluta studier?
Troligen får jag nytt jobb till hösten.
En filmpremiär du ser framemot?
Oj shit, vilka filmer kommer ut i år? Nästa Fifty Shades, eller är det först 2017?
Vad gör du sommaren 2016?
Roadtripar genom halva USA i fem veckor!!!
Något du vill satsa mera på?
Träning och hälsa.
Ska du resa under 2016?
Yupp, you know the answer. Förutom USA hoppas jag hinna med en slalomresa.
Personer du ser framemot att umgås mer med 2016?
Mina vänner!
Vad kommer du göra annorlunda 2016?
Ska satsa mera på välmående. Vara sparsammare med mina pengar. Och se till att uppleva nya saker och ställen!
Sist men inte minst, vilka är dina nyårslöften?
"Get rich or die tryin!". NÅNÄÄ! Det har ni kunnat läsa i detta inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar