12 februari 2016

Äntligen fredag!

Hälsningar från en som är ovanligt nöjd över att det är fredag! Oj vad jag skulle ha mycket att berätta om jag kunde berätta om allt som händer på jobbet just nu... Kan väl åtminstone nämna att vi denna vecka hade fastlagsjippo vid Kimo bruk med korvgrillning och lekar, samt vändagskaffe för far- och morföräldrar. Många bollar att hålla i luften.. Idag fick vi dessutom veta att 1. vi får ett till barn före sportlov, och 2. Åsa troligen är sjukskriven länge ännu. Så he e liti myki no, minst sagt.

När jag kom hem från jobbet vid tretiden var jag så psykiskt slutkörd att jag slängde mig på sängen. Surfade igenom lite sociala medier och somnade sen i nåt skede. Vaknade 17:30 av att Kalle kom hem från jobbet. Minns inte när jag senast skulle ha sovit efter jobbet!? Det var nog längesen.. Stekte lite fiskpinnar, kokade ägg och åt med spenatsås och morot. Nu samlar jag krafter för att gå ut på en kort promenad tillsammans med Louise. Frisk luft kanske piggar upp mig lite grann?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar