1 februari 2016

Februari

Ny vecka, ny månad och nya möjligheter, eller hur? Hoppas på lite mindre snorande och lite mer sportande. Längtar faktiskt efter glittrande snödrivor och underbar februarisol. Idag när jag var ute med sista barnet på eftermiddagen kvittrade fåglarna och solen gick ner bakom träden. Kände för första gången att våren ändå inte är så långt borta. Ni vet, där i oktober ger man lite upp hoppet om att man nånsin ska få se solen igen... Men sen har vi ju faktiskt haft en riktigt solig vinter i år! Tycker bara vi kunde få lite mera snö nu så det går att skida med kidsen. Skulle själv gärna också bege mig ut i slalombacken i nåt skede, it's been way too long!

Jobbat mellan nio och halv fem idag. Hem och koka laxsoppa. Denna vecka dokumenterar jag våra middagar, så ska ni få en liten vardagsmat-sammanfattning i slutet av veckan! Har haft kusin Heidi här på övernattning, och nu ska vi småningom hoppa i bilen och styra kosan mot Jeppis. Vet inte hur många veckor det är sen jag senast var på zumba till Studio Z. Allt för många i varje fall! Känner mig ungefär 10% krasslig ännu, så vi ska se hur jag orkar på kvällens pass. Tycker det vore dags att bli frisk nu, så jag kan kämpa på med beachformen när jag har tid. Nu på söndag börjar revyövningarna, och så är det ganska intensivt fram till premiären 5.3. Så ifall det blir lugnt här på bloggen vet ni var jag är.. i Årvasgården.

Måndagshälsningar från en som tydligen glömt att vi äger en dusch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar