20 februari 2016

Lördagslista

Denna lista hittade jag hos Linda. Egentligen var det väl tänkt som en fredagslista, men det fick bli en lördagslista nu i stället...

Veckans bästa: Dagens skridsko-sällskap & co. Och min och Louise's spontana midnattspromenad igår!

Veckans sämsta: Att jag inte ens fick vara sjukskriven ifred igår, utan hamnade att reda ut jobbrelaterade saker halva dagen...

Veckans godaste: Egengjord chili con carne. Kommer vi definitivt att göra igen!

Veckans DIY-idé: Skulle vilja göra en klädställning av en gammal käpp som jag hänger upp i kedjor i taket. Tyvärr har vi inte plats för det i sovrummet just nu... Och sen började jag och lånedottern göra egna vimplar av presentpapper häromdagen, men hann tyvärr inte bli klar!

Veckans kärkekspil: Madde och Louise, som alltid orkar lyssna på mitt drammel!

Veckans musik: Denna, definitivt.

Veckans onödigaste: När jag tappade rösten och var tvungen att vara hemma två dagar från jobbet.

Veckans plagg: Min blårandiga Marimekko-tröja och svarta jeans. Inget bildbevis, tyvärr..

Helgens planer: Revyövning, slapp och kompishäng.

En sån som botar alla dåliga humör i världen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar