6 april 2016

Halvvägs till 50

Igår var dagen när jag blev halvvägs till femtio. Min 25-årsdag, otroligt men sant... Började dagen redan klockan sex(!) med att vända ihop en sats Pätkismuffins att ta med till jobbet. Jobbdagen var väl ungefär som vanligt, förutom att vi åt muffins så det stod härliga till. När jag kom hem råkade jag få syn på min lånedotter, som nyss varit och köpt en bukett blommor åt mig. Hon fick komma på födelsedagskaffe och lite q-time på soffan. Pensalazumba fick sen avsluta min bemärkelsedag, som kanske inte var sådär riktigt märkvärdig, men ändå riktigt bra! Det blev inte så många presenter, för jag behöver egentligen inget. Sängen har jag redan fått av mamma och pappa i tidig födelsedagspresent, och sen blev det lite choklad, skraplotter, en plansch, blommor, en vas.. Smått och gott! Det finaste och mest otippade jag fick var helt klart Kalevala-halsbandet som numera pryder min nacke.

 Tackar för alla fina gratulationer och presenter! Nu känner jag mig snart redo för pension... NÅNÄÄ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar