3 april 2016

Helgen som gick

Som vanligt har jag haft fullt upp med livet, och inte haft tid att sätta mig ner med bloggen på flera dagar. Nå, nu la jag herrn att powernappa på soffan och tog lite datortid åt mig innan det blir filmkväll för att avsluta helgen. Vad jag haft för mig de senaste dagarna då? Nå till exempel detta:

 Varit på Amarillo-date en helt vanlig torsdag.
Fått "färdigt" här hemma.
 Blivit bjuden på 1:a april-tårta på jobbet.
 
Loppisshoppat med bästa Louise.
 Haft revyavslutning.
Gjort en söndagsfrukost som heter duga och blivit bjuden på middag hos nya "svärisarna". Jaja, snart ska jag nog berätta för er om hur det gick till när det faktiskt kom en prins och svepte mig av soffan... (ödets ironi) Ni får vara nyfikna ett litet tag till bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar