20 maj 2016

Viikonloppu

Äntligen fredag, och äntligen helg! Har varit otroligt trött denna vecka, så i helgen ska jag minsann passa på att vila upp mig. Har inga stora planer heller, förutom en runda på stan, och sen ska vi se om jag får åka och hälsa på Linn och hennes alldeles pinfärska lilla bebis. Tryin' to keep mah cool här med alla bebisar omkring mig...

Men innan jag tar helg ska jag återigen hoppa i träningsskorna och möta upp Louise för en fredagspromenad. Måste klappa mig själv på axeln och säga att jag varit duktig med tränandet hittills denna vecka! Två gympass, zumba, två gånger cyklande till och från jobbet, och så nu ut på en promenad. Då återstår bara eventuellt en promenad till imorgon, och ett gympass på söndag, så ska vi väl tro att jag är på rätt bana igen! Bara att hålla mig med maten nu då.. Börjar ju bra med att det blir tortillas till middag ikväll. Men hey, är det helg så är det, då får man faktiskt äta nåt gott.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar