1 juni 2016

01 June

Första juni idag, vilket innebär att det nu bara är SJUTTON dagar tills jag hoppar på flyget och bränner iväg till New York. Känslan är obeskrivlig... Skrämmande, spännande, ja ni fattar nog! Tack och lov så har jag så mycket på gång nu att jag knappt  hinner tänka på vad det är för dag. Idag till exempel slutade jag jobbet strax efter två. Värsta sommarvärmen, så jag bara måste ju gå via butiken och köpa mig en glass att njuta av i solskenet. Sen var jag otroligt tråkig och bänkade mig i soffan med datorn i x-antal timmar, för jag har så himla mycket papper och skit att fixa inför nästa helgs Sorakunkku. Slängde i mig lite kebab och grönsaker mellan alla samtal och mejl, och for sen på veckans REKO-utdelning.


Nu ligger jag här på soffan igen, även om jag är mycket mer sugen på att vara utomhus. Men men, ska det göras så ska det göras, är ändå alltför proffsig på att skjuta upp saker, så det är väl att passa på nu när jag har en lucka.. Ska ännu orka med ett gympass ikväll (jag veeet, i den här värmen!), men sen är jag lös och ledig. Eller ja, när jag väl kommer hem får jag väl så lov att gå och lägga mig. Sover verkligen dåligt just nu, men försöka går ju...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar