1 juni 2016

Sista från maj månad

Ännu några bilder från min kamerarulle, och därmed en liten uppdatering på vad jag haft för mig de senaste dagarna. Ska verkligen försöka bli lite duktigare med bilderna nu, borde ju orka gräva fram systemkameran lite oftare än vad jag gör. Övning inför resan, om inte annat... På tal om det, måste verkligen gå på snabb-fotokurs med Maria innan jag åker iväg!

 En dag när det var Sebastians tur att koka...
 ... fick jag såhär fin middag!
 I think I'm a summerflower-girl.
 Vackrast fjäälin i väädin, på en morgonpromenad.
 Nån som blivit duktig på att pricka tavlan med geväret!
 Fick en så vacker orchidée av föräldrarna och barnen på dagis.
Firade att Louise äntligen blivit en "riktig tant" när hon fått examen...
 ... och beundrade hennes inredningsstil.
 Äppel-ostscones som helgfrukost är ju aldrig fel.
Home sweet home!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar