26 juli 2016

Hemma

Hej på er, och hoppas ni har det bra i värmen! Jag klagar i alla fall inte.. Hade nog prickat in rätt vecka att komma hem minsann, när det blev så här bra väder.

Ja hur känns det att vara hemma då, kanske ni undrar? Skönt, till att börja med. Alla småsaker som jag saknat under resan är så uppskattade nu. Men visst känns det samtidigt lite tråkigt och ledsamt. Slut på allt det roliga, alla äventyr, och tillbaks till vardagen. Men man får ju göra det bästa av situationen. Fixa saker att se framemot, hitta på ovanliga grejer på fritiden.. Ni vet.

Tror det kommer ta en tid innan jag riktigt landat efter den här resan, innan jag på riktigt kan säga hur det var och hur det kändes. Behöver få återgå till vardag och rutiner innan det kan gå hem hos mig, att jag faktiskt varit borta fem veckor, och att jag är hemma nu.

Under tiden får ni gärna fråga om det är något ni undrar över angående min resa, eller om livet överlag. Så ska jag svara enligt bästa förmåga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar