24 augusti 2016

Bostadsmässans favoriter, del 3

Fortfarande har jag en del favoritbilder jag känner att jag vill visa från årets bostadsmässa i Seinäjoki. I detta inlägg tänkte jag samla ihop favoriter från kök, matplatser, uterum och utsidor.

Jag har ju lärt mig att tycka om marmor, så dessa låga bord var väldigt tilltalande i mina ögon!
Det snyggaste uterummet på hela mässan, om ni frågar mig!
Utseendemässigt är det till stor del hus som dessa som tilltalar mig.
Nästan alla hade megastora grillar på sina uteplatser. Om man hade råd med en sån, alltså!
Många fina dukningar på mässan.
Heikius Hus hade ett väldigt speciellt trevåningshus.
Kontrasterna mellan husen var ibland stora...
Det väldigt omtalade Villa Tango, som jag tyvärr inte var så värst imponerad av. Det var helt enkelt för pråmigt för mig!
Kannustalo Pohjanmaa, ett av mina favorithus.
Har jag sagt att jag älskar runda matbord?
En annan tilltalande utsida.
Många snygga stilleben i inredningen också.
Matplatsen i Pohjanmaa-huset var riktigt läckert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar