17 september 2016

Senaste

Tänkte bjuda på några bilder ur min kamerarulle, så ni hänger med lite bättre i vad jag sysslar med om kvällarna. Har ju tydligen blivit lite dålig på att uppdatera bloggen så...

 Bröderna Järnström in action med att montera ett älgtorn.
 En gammal lakritsburk jag räddade ur dagisförrådet. Tyckte den passade bättre som spargris i min kökshylla än som dekoration vid Stormossen!
 Dimmigt och grått vid Måtas förra lördagen.
Fick se tävlingen ur tornet för första gången. Gav mersmak.
 Vi kan kalla det laganda! Eller the spirit of jokkis, som jag nämnt tidigare.
Ibland tar jag selfies i solnedgången i sovrummet.
 Hur jag egentligen ser ut...
The grillmajster of Måtas. 
 En lite godare vardagsmiddag - fullkornsris, chili con carne och brysselkål.
 Med Enjo går dammtorkandet som en dans. Bokstavligen!
 Mina nya leggins, från Indiska, köpta second hand. Har jag sagt att jag älskar mönstrade byxor?
 Så härligt på balkongen på eftermiddagarna. Till och med blommorna mår bra ännu!
Skulle aldrig lämna hemmet utan att ha bäddat sängen på morgonen...
 Helgfrukostar är det bästa jag vet. Fast det hade ni nog redan räknat ut, va?
Tortilla-lauantai.
 
Det bästa med att ha en tv i sovrummet? Att man kan kolla på Smurfarna... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar