16 september 2016

TGIF


Här ligger jag i soffan och njuter av tystnaden hemma på soffan. Som jag skrev här tidigare i veckan så behöver jag få varva ner en stund efter jobbet, för att få lite lugn och ro i själen. Konstigt nog så är eftermiddagarna värst när det gäller ljudnivå på jobbet, och då börjar också tålamodet vara slut.. Speciellt på fredagar. Så idag var det extra skönt att dra på mina nya sköna leggins och slänga upp benen på soffan.

Dagens planer är att åka iväg en sväng till Vasa och handla lite förnödenheter. Ryktas också att sambon ska bjuda på fredagsmiddag, för att samla ihop lite pluspoäng. Heh... Annars inte mycket på gång ikväll. Imorgon ska jag till frissan, och sen nalkas det förlovningskalas för Marie och Kristian på vackra Glasbruket i Vexala på kvällen. Söndagen är helt planlös, vilket känns riktigt bra. Så en sån helg! Vad ska ni göra då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar