28 november 2016

Bloggjulkalender?

Det börjar vara den tiden på året då bloggarna fylls med julkalendrar av olika slag. Själv har jag haft julkalender på bloggen i tre år. 2013 körde jag musiktema med en låt (Youtube-länk) om dagen. 2014 blev det videoblogg i dagarna 24. Och förra året satsade jag och mitt ex på stort och gjorde en julkalender med sång och musik. Måste säga att förra årets julkalender var väldigt rolig att göra, och jag kan än idag gå tillbaka och lyssna och vara riktigt varm i själen över vad vi åstadkom. Men vi satte också väldigt mycket tid på kalendern, och let's face it - tid är inget jag har speciellt mycket överlopps av just nu.

Så i år är jag lite tudelad. Ska jag bara helt kallt skippa julkalendern på bloggen i år? Eller göra någon som är lite halvbra? Har faktiskt en idé på julkalender, som inte kräver speciellt mycket av mig.. Men är ändå osäker på om det bara blir ett stressmoment för mig att producera luckor varje dag. Å ena sidan kanske det skulle engagera mig att blogga lite mer igen, men å andra så kan det hända att det går som efter USA-resan, jag tröttnar helt på uppdateringar efter en intensiv blogg-tid. Jaa-a, vet inte ens vart jag vill komma med detta inlägg, men det hade ju varit trevligt med era åsikter. Har ni förslag, idéer? Tycker ni jag ska skippa eller satsa halvbra i år?

Ni har exakt två dagar på er att delge era tankar. GO!

1 kommentar: