1 november 2016

H O M E

Igår, när jag för en gångs skull hade dagsljuset på min sida, passade jag på att fotografera lite i hemmet. Vi har haft det väldigt råddigt (enligt min smak åtminstone) i flera veckor nu, så jag har inte varit speciellt sugen på att visa upp kaoset. Fortfarande har vi sovrummet på hälft, i och med den nya sängen som fortfarande inte kommit (morr!). Men här kommer i varje fall en liten uppdatering om hur det ser ut hemma hos oss just nu. Nästa gång blir det väl julbilder, får vi hoppas!

I mitt riktiga hus ska jag bara ha matchande handdukar.
För några veckor sen skaffade vi en tvättlina som vi spände upp i bastun, för att det var så irriterande när tvättställningen på golvet alltid var i vägen. Nå, vet inte om detta var en så mycket bättre idé, när det blir så vått och fuktigt i bastun att hela badrummet luktar unket...
Visste ni att jag älskar gamla köksvågar?
Den som säger att Basti inte har några inredningssaker hemma hos oss får slå sig i backen - kolla nu bara in Haisuli på översta kökshyllan, och kuksan på nästöversta!
Eukalyptuskvisten köpte jag för 1€ på den lokala blombutiken.
Ser väldigt tomt ut i sovrummet utan sänggaveln!
Provisorisk underklädesbyrå rakt fram... hehe.
På balkongen är det otroligt nog fortfarande liv i många av växterna!

Så ser det alltså ut hemma hos oss just nu!

1 kommentar:

  1. Ha bastu och badrumsdörren på glänt när du torkar kläder, då slipper du den unkna luften.

    SvaraRadera