22 januari 2017

Winter home/Fifty shades of grey

I fredags innan vi åkte iväg på kryssning passade jag på att knäppa några kort från hemmet, när jag nu en gång hade städat, och dagsljuset orkade in i nästan hela lägenheten. Längtar verkligen efter längre, ljusare dagar.. Allt känns så grått och trist just nu. Och på tal om grått.. Visade sig när jag tog en närmare titt på bilderna att vi har det ganska grått här i hushållet just nu. När julpyntet försvann tog jag medvetet in mera vitt och grått i inredningen, i stället för att genast ösa på med pastellerna. Dem sparar jag nämligen hellre till mars-april, när det på riktigt börjar bli ljusare ute, och vårkänslorna hoppeligen smyger sig in. Så nu får ni helt enkelt nöja er med vårt "fifty shades of grey"-vinterhem då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar