26 februari 2017

Camera roll

För det mesta brukar jag tömma mitt telefonarkiv med bilder ungefär en gång i veckan. Tycker inte om när det finns tusen bilder där, för det tar upp så mycket av minnet på telefonen.. I stället för jag över till datorn, så finns bilderna lättillgängliga när jag t.ex. ska blogga. Nå, nu har jag tydligen legat lite på latsidan med det här, och det visade sig att jag inte hade tömt fotoalbumet på över tre veckor! Hittade alltså en hel del bilder som inte kommit sig ända till bloggen. Tänkte att ni kunde få ta del av dem här och nu, så får ni lite inblick i min vardag.

 
//Lerduvsskytte//
 //Bäst före-tulpaner//
 //Pizzaperjantai och Cluedo hos svärisarna//
 //En favoritchoklad från USA-resan som kom fram i skåprensningen//
 //Resterna av vändagsbuketten//
 //Min otroligt goda mat och efterrätt på Wasaca//
 //Pleppo två tillsammans med sambon och mina föräldrar//
 //En vacker morgon när jag kom till jobbet//
 //Sambon fångade mig i min vackraste stund//
 //En skolningsmåndag//
 //Favoritrummet i lägenheten//
//Fifty Shades på bio med tjejerna//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar