1 februari 2017

Down with the sickness


Från att igår knappt har orkat ta mig upp ur soffan för att gå på vessan, så är måendet betydligt bättre idag. Tack och lov! Men igår kväll när vi skulle gå och lägga oss var jag nog nära att behöva gå och spy, men tvingade känslan att gå över.. Sov mycket bättre inatt också. I morse när jag slog upp ögonen runt klockan elva hade jag fortfarande en ganska "tung" känsla i magen, men annars kände jag mig betydligt mer energisk.

Så nu har jag skurat badrummet, dragit ur sängkläderna, satt alla handdukar i tvätt, spritat alla handtag i huset, diskat.. Ska väl hoppas jag har lyckats lura bort alla spybakterier nu då! Blev nog ganska trött och kallsvettig av mitt housewifeande, så får väl ta det lugnt på soffan resten av dagen. Så ska vi se om det känns okej att återvända till jobbet imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar