17 mars 2017

Måndag och fredag

Det är inte bara på jobbet där det endast förekommer måndagar och fredagar, utan tydligen också här på  bloggen... Får väl förklara min frånvaro med att jag blivit förkyld. Igen! Sjuk hals före måndagens zumba var ju knappast ett bra tecken, men for i alla fall. Kände mig lite hängig efteråt, men genomförde också tisdagens zumbapass. Men vejt ni san vare fäädit! Efter det har jag blivit snorig och ännu mer hängig och nästan tappat rösten. Tog mig igenom sista delen av arbetsveckan med nöd och näppe.. Har sovit väldigt dåligt på nätterna också (det är väl smällar man får ta när man inte kan andas ordentligt för att man inte kan snyta sig som en normal person) så ikväll är jag väldigt trött.

Har varit på trerätters till svärisarna och sen kollade vi Netflix i ganska exakt en halvtimme tills sambon undrade om vi ska söka oss i säng. Brukar vanligtvis himla stort med ögonen när han frågar det före klockan elva, men icke idag. Här ligger jag förnöjt under täcket och kämpar med ögonlocken. På en fredag
Vem e ja?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar