2 mars 2017

March

Nå hej påå edar girls and boys! Miss me much? 

Här ligger jag hemma på soffan och försöker blogga ikapp mig efter resan. Har jobbat mellan 6:45 och 14:30 idag, och det var nog helt okej det också efter lite ledighet. Lite trött är jag, för sov inte speciellt mycket inatt.. Spännande att vara hemma igen, kanske!? Nånäämen. Lite uppochner efter resan bara. Nu är jag i varje fall hemma och har tänkt stanna här åtminstone de närmaste veckorna (åker ju till Levi i slutet av månaden). Har inga stora planer för den här dagen, tänkte bara chilla och kanske åka och handla lite nödvändigheter. 

Mars har det hunnit bli så länge jag var borta också, och vädret visar sig från sina "bästa" sidor... Minus tjugofem en dag och plus fem nästa. Häälit häälit! Men det är väl bara att bita ihop och tänka att snart är det vår och efter det sommar. Inte så länge kvar nu alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar