25 april 2017

In listo

Sara hade gjort en bra lista som jag (som vanligt) inte var sen att nappa på.

Jag lyssnar på den här låten rätt mycket just nu.
Jag pratar med mig själv lite för ofta när jag är ensam hemma.
Jag tycker om långa promenader med goda vänner. Speciellt den här årstiden!
Min närmsta vän är för tillfället kanske Madde.
Jag avskyr när folk inte håller vad de lovat. Eller falska mänskor. Usch!
Kärlek är inte alla gånger så enkelt. Men för det mesta rätt fantastiskt!
När jag borstar tänderna får jag nästan aldrig nåt slut på det. Kan ibland borsta tänderna i tio minuter, tills det inte ryms mera spott i munnen...
När jag lagar mat blir det för det mesta bara samma rätter. Borde verkligen ta som vana att prova på en ny rätt i veckan!
Jag tänder på "breidaxla karar me bossi röv". Always have always will do.
Jag är rädd för spindlar, cancer, höjder och att dö ensam.
Jag är glad för att det är så länge ljust om kvällarna nuförtiden!
Den värsta känslan är när det inte blir som jag tänkt mig.
Den bästa känslan är när jag varit duktig med både mat och träning hela veckan och formen inte är lika uppblåst som vanligt..
Jag är bäst på att vara mig själv.
Jag är sämst på att ha självdisciplin. Helt totalt värdelös alltså!
Jag kommer alltid att vara en tjockis. Sad but true.
I sommar ska jag (hoppeligen) vara ledig fem veckor och njuta av bra väder och gott sällskap.
Sist jag grät var häromdagen när jag blev förbannad på sambon som bara provocerade mig.
När jag vill tänka går jag nånstans där det är lugn och ro. Eller sen försöker jag aktivera mig, t.ex. ridning och långa promenader är den bästa terapin!
När jag bakar blir resultatet oftast godare än utseendet.
När jag vaknar på morgonen är jag alltid rädd att jag försovit mig.
Innan jag går och lägger mig scrollar jag alltid igenom sociala medier. Dålig ovana som jag borde bryta, I know..
Just nu tänker jag på att det snart är sommar och att jag fortfarande inte vet var jag ska jobba till hösten.
Bebisar är gölliga och tydligen inget aktuellt i mitt liv förrän alla mina vänner har tre ungar...
Idag har jag jobbat och gått på möte i Vörå.
Ikväll ska jag på Pensala-zumba. Häälit!
Imorgon kommer jag att jobba 6:45-13:30, ha möte i Vörå klockan 14-16 och sen ännu personalmöte på jobbet från 18. Det blir nog en lång dag..
Jag vill verkligen få en fast tjänst!!! Och gå ner 10 kg utan besvär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar