24 april 2017

Måndagströttman


Ett trött måndagshej från den här blekfisen! Hoppas verkligen på lite sol och värme nu inom snar framtid så jag får "byta skinn"... Trivs nämligen inte som blekfis! Haha. Idag har jag jobbat mellan halv nio och strax före fyra. En ganska lugn jobbdag med inte alltför många barn, och underbart solskensväder på förmiddagen. Bra start på veckan, med andra ord. 

Men... börjar känna mig lite tung i huvudet och nästan på snäppet till snorig. Huvudvärk har jag också. Vet inte om jag ska skylla på 1. Annalkande förkylning, 2. Måndagströtthet, eller det allra värsta 3. Pollenallergi. Som ni kanske minns skrev jag ju förra veckan att jag troligen blir sjuk nu när jag kommit igång med träningen igen. Och det är väl lika med sant... Pollensäsongen ligger nog nära till också, så om det inte är förkylning jag har i kroppen är det väl troligen mitt försvar som säger åt mig att sluta vistas utomhus. Yay, däckad i några veckor framåt nudå igen!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar