15 juni 2017

När en ledig dag uppenbarar sig

Hej på er så här på kvällskvisten! Vi har fått njuta av strålande solsken och över tjugo graders värme i dagarna två, och jag hoppas givetvis att det fortsätter så här i både juni och juli. Lite färg har jag äntligen fått på skinnet också, och nu börjar i-landsproblemet var jag ska sola mig i sommar småningom hägra.. Har nämligen bara fyra(!) arbetsdagar kvar till semestern. Imorgon blev det nämligen inget jobb för mig, i och med lågt antal barn. Och vad är väl bättre än en spontan ledig dag i slutet av arbetsveckan!? Har väl egentligen inga stora planer, tänkte ta en sväng till stan, röra ihop en potatissallad och ta det lugnt bara. Sen får vi se vad som uppenbarar sig under dagen. Itt vare na annat!

Bilden är tyvärr inte tagen idag, utan förra året under min USA-resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar