10 november 2017

Q & A

Good morning peeps! Var tydligen snabb med mina morgonrutiner denna fredag, så jag hinner slänga in ett snabbt blogginlägg så här fredagsmorgonen till ära. Har också uppdaterat inlägget om vad vi ska ha skaffat innan babyn kommer. Nu börjar det kännas som om vi är liiite mer redo åtminstone! Borde bara ta tag i projekt skaffa vagn nu då, och sambon kunde fixa det sista på spjälsängen. Har ju ändå inte rum för dem ännu, så det är väl ingen panik, men skadar ju inte att vara förberedd..

Men det var ju inte det jag skulle börja pladdra om! Tänkte nämligen att ni kan passa på att ställa lite frågor åt mig. Väldigt längesen jag haft en "frågestund" här på bloggen, men nu tycker jag det kunde vara läge för det. Så fråga på bara! Svarar nog på nästan vad som helst. Kanske ni undrar något specifikt, eller vill ge mig rubrikförslag? FRÅG ÅPÅÅ!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar