31 december 2017

2017 i bilder

Här kommer ännu en årssammanfattning, denna gång med femton punkter och bilder. Vassågoo bara!

1. Den bästa resan

Här väljer jag att svara Levi-resan i mars framom Cypern-resan i september. Och det endast för att jag mådde så illa hela veckan i södern..

2. En vinterdag jag minns extra starkt

När vi var ute och pilkade tillsammans med Niklas i -20 grader och full sol. Helt underbar dag!

3. En person jag spenderade mycket tid med

Fortsättningsvis sambon/fästmannen. Nästa år misstänker jag det är en annan filur som knipit första platsen...

4. Ett extra fint matminne

Sådär spontant kommer jag att tänka på den goda indiska maten vi åt på Kaavya i Vasa i våras.

5. En vårdag jag minns extra starkt

Vet inte varför, men kommer bara upp den där vårkvällen när sambon och jag bilade iväg utan destination och hamnade vid en gammal järnvägsbro i Härmä nånstans.

6. En stund för mig själv

Många eftermiddagar och kvällar spenderade jag på balkongen. Så himla skönt att varva ner där efter jobbet!

7. En outfit jag kände mig snygg i

Klänningen jag hade på Cila & Vincents bröllop i juli. Annars har jag sällan känt mig snygg det här året...

8. Så här såg min vardag allt som oftast ut

Jobb och sen rätt mycket hemma-häng!

9. En sommardag jag minns extra starkt

Den där morgonen den 22.6 när två röda streck uppenbarade sig på ett graviditetstest. Det var också sista dagen innan semestern!

10. En minnesvärd fest

Vårt förlovningskalas/Sebastians 30-årsfest.

11. En viktig händelse

När jag blev totalt överraskad och "kidnappad" till ett hotellrum där Sebastian väntade med skumpa och en ring <3 24.5.2017, dagen vi förlovade oss.

12. Så här såg mitt hem ut

Ungefär så här!

13. En höstdag jag minns extra starkt

Dagarna i Ayia Napa, Cypern.

14. Ett ställe jag spenderade mycket tid på under året

Förutom hemma så har vi hängt mycket hos svärisarna i Kimo.

15. Ett foto som sammanfattar det här året

Han och jag och en ännu okänd person i magen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar