15 december 2017

Äntligen fredag!


Måste nog säga att det är längesen det varit så här skönt att dra på sig verkkarit och slänga upp benen på soffan vid arbetsveckans slut. Bara pusta ut och se framemot en helg med nästan så gott som inga planer alls. En intensiv vecka ligger bakom, och det känns i både kropp och knopp. Vi hade julfest på jobbet igår kväll, och den festen har nog stulit den mesta av min energi de senaste dagarna. Var så utmattad igår när jag kom hem att jag inte ens fick tag i sömnen, haha! Men en bra fest hade vi i varje fall.

Livat på jobbet idag också, vet inte hur det kommer sig att ju mindre barn desto mer oljud har de... Eller kanske det bara var min hjärna som inte orkade med mer och tålamodsbägaren rann över fortare än vanligt. Håhå. Nå, goda nyheter fick jag i alla fall innan jag loggade ut för dagen, en ersättare har hittats för mig och jag kan nu med gott samvete jobba dessa återstående 12(!) dagar utan att behöva oroa mig för hur det blir sen till våren. Skål på he!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar