2 december 2017

Årets önskelista

Ända sen barnsben har det varit en tradition för mig att till lillajul sätter man ut önskelistan för julen. Förr gjorde jag det bokstavligen - la ut en önskelista på trappan åt tomten, men i vuxen ålder har det väl blivit gjort digitalt i stället, här på bloggen åtminstone. På årets (riktiga) önskelista är väl det mesta åt babyn, men visst är det några "wanties" åt mig själv eller oss hit hem också.

Våra (nå hehehe mina) önskemål:
Sequence, bästa sällskapsspelet!
IKEAS linnelakan "Puderviva", ett set i mintgrönt och ett i svart, tack.
ELLER
Marimekko's Räsymatto-påslakanset, ett i svart och ett i rött.
Dessa Marimekko-handdukar skulle jag inte heller tacka nej till!
Kalla mig tokig, men jag önskar mig faktiskt två nyaste Muminmuggarna! "Vårvinter" och "Trogen sitt ursprung" heter de. Om jag måste välja, så hellre den undre.

Babyönskemål (saker vi ännu inte skaffat):
Babynest, t.ex. detta från Leeni Design
Badkar med ställning + insats till badbunken
Påslakanset i t.ex. grått eller gammalrosa

- Pyjamasar i stl 56-74
- Tuttflaskor och tuttar

Bilderna är googlade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar