27 december 2017

Julklapparna

Idag tänkte jag att ni ska få se vad jag/vi/babyn fick för julklappar i år. Måste säga att jag är väldigt glad och tacksam över det som kom i tomtens säck i år, då det var precis vad vi behövde och hade önskat oss. Nu har jag faktiskt INGET kvar som ska skaffas innan babyn anländer. Tänk he! Knäppte några kort på vad vi fått, med undantag av sambons presenter, som redan var bortplockade..

 Babynest från Leeni Design, precis som jag önskat!
 Detta var väl egentligen inte en julklapp, utan mera som en tack-present från ett barn med familj på dagis. Så himla fint <3
 Pyjamas åt lill-bebbsin vår.
 Skor som jag själv valt ut på Nahkapaikka i Tuuri.
 En vacker virkad(?) ljusboll.
 Tuttflaskor åt bebben.
 Choko. Fazer, givetvis!
 Andra boken i fortsättningen på Millennium-trilogin av Stieg Larsson - David Lagercrantz' Mannen som sökte sin skugga. Fattar inte ens hur sambon visste att jag ville ha denna, fast jag inte nämnt den!?
 En napphållare, och en egenhändigt gjord (av kusin Felicia) nyckelring.
 Båda Muminmuggarna jag önskade mig.
Och så ett badkar åt babyn. Perfekt!

Utöver detta fick jag/vi också lite pengar samt presentkort. Tackar så hjärtanes för årets julklappar. De var precis vad vi behövde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar