13 december 2017

Min babyshower

I lördags var det tänkt att jag skulle åka iväg på bowling till Vasa tillsammans med en helt bunt Kimobor. I stället blev jag kidnappad av Sara och Cila och förd hem till Maddes i Pensala, där mina närmaste vänner och min syster väntade på mig. Hade verkligen inte förväntat mig att spendera kvällen på min egen babyshower! Var på väldigt dåligt humör ännu på vägen dit, men humöret blev nog som förbytt när jag väl steg in genom dörren. Så otroligt tacksam över allt de fixat åt mig <3 Det blev en riktigt rolig kväll med skål, presentöppning, massa gott att mumsa på, lekar samt skratt och prat. En tio poängs kväll. Tack så hjärtanes till alla inblandade! Nu kanske jag orkar vänta de här sista 70 dagarna tills babyn är beräknad att anlända...

Hela gänget samlat! Foto: Louise.
Några fattades, men ni var med mig i hjärtat!
Maria agerade mästerfotograf under kvällen, och så gott som alla bilder här nedan är hennes.
Surpriiise!
Skååål! Foto: Louise.
Fick en otroligt fin blöjtårta i present.
... och massa andra härligheter till bebben också.
Linn var bagaren bakom detta mästerverk!
Det ser ut som vi hade rätt roligt, va?
Dags att börja mumsa i sig!
Gissa babyn på bilden var en rolig men svår lek! Jag hade bara 4 av 9 rätt..
Sen fick jag "gissa bajset" också.. Det gick rätt bra!
Tossa och jag tävlade mot varann i att byta blöja. Hon vann med 3 sekunder!!! Får väl börja öva nu då...

TUSEN TUSEN TUSEN TACK FLICKOR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar