16 maj 2017

Dagar som gått

Återigen har flera dagar passerat utan nån uppdatering från min sida. Bilderna stannar snällt kvar i telefonminnet, men emellanåt märker jag att det kanske är läge att föra över dem till datorn och visa er lite vad som händer i mitt liv. Min telefon ja, den sjunger nog på sista versen! Den håller på och laddar ur hela tiden, så nu har jag sådär smått börjat kika på en ny. Sony ska det vara, så mycket vet jag, men vilken modell har jag fortfarande inte bestämt. Får väl Googla runt lite till och sen kanske gå in i en fysisk affär och testa lite. Hade tänkt klara mig med den jag har tills jag får semesterpengarna i juli, men vi får väl se hur det går med den saken...

Förutom telefonbekymmer och kallt majväder har jag väl inte så mycket annat att klaga på just denna soliga tisdag. Har suttit inomhus på skolning hela dagen, så som kompensation lade jag mig ute i balkongsoffan nu en stund. Lite svalt här ännu, men bara solen kommer runt hörnet blir det nog skönt. Ikväll är det näst sista Pensala-zumban för vårterminen som gäller. Annars inga planer.. Hoppas ni fått en fin början på veckan!

Och så lite blandade bilder från veckan som gått:

 Nån som behöver en hoj till sommaren? Sambon säljer sin KTM!
 Morsdagsfrukost på dagis i torsdags.
 En lördagsfrukost. Vad annars!
 Satte mig i frissastolen för att fräscha upp frillan i lördags. Äntligen! Resultatet ska ni snart få se..
 På lördag kväll bjöd vi in till ost- och vinkväll på balkongen. Väldigt trevligt!
 Morsdagslunchen avnjöts på Fäboda Café & Kitchen. Tummarna upp och väl godkänt fick maten!
 Efterrätten var minst lika god.
 Beundrade utsikten vid vackra Fäboda efter maten.
 Lovade mig själv att återvända i sommar.
En dag var jag på gymmet. Och det kändes bra. Men ändå kom jag mig inte dit nån dag efter, fast det var planerat.. Formen just nu är allt annat än toppen!
Äntligen har jag fått köpt en ny ljusslinga till min gråa Happylights-slinga, som varit sönder i över ett år. Synd bara att man inte behöver så mycket mysbelysning den här årstiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar